بررسی زمینه های همکاری دو جانبه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و پیام رسان بله

تاریخ انتشار : 1403/07/21 - ساعت انتشار: ١١:٣٧ - گروه خبری : اخبار استان

در جلسه مشترکی که با حضور تیم فنی-تبلیغاتی پیام رسان بله و کارشناسان بخش فناوری اطلاعات و روابط عمومی سازمان منابع طبیعی در محل دفتر فناوری اطلاعات این سازمان تشکیل شد زمینه های همکاری های مشترک خدماتی و تبلیغاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی ، در این نشست مشترک، توانمندی ها و قابلیت های این پیامرسان جهت همکاری در دو عرصه تبلیغات و فرهنگ سازی منابع طبیعی و نیز ارائه خدمات الکترونیک به ارباب رجوع معرفی شدند و زمینه های همکاری های مشترک در دو عرصه یادشده مورد مداقه و بررسی قرار گرفت.
بر اساس گزارش ارائه شده تیم فنی- تبلیغاتی پیام رسان بله، تاکنون قریب به 30 میلیون کاربر این برنامه را نصب شده دارند و روزانه 11 میلیون کاربر از این پیامرسان استفاده می نمایند که به عنوان رسانه ای فراگیر برای سازمان منابع طبیعی بستری بالقوه مناسب و مورد توجه جهت انجام تبلیغات، ترویج و فرهنگسازی منابع طبیعی است.
قابل ذکر است؛ در راستای تسهیل و توسعه ارتباط و خدمات دهی به آحاد مردم این پیام رسان با توسعه خود و مشخصا با ایجاد امکانات ارائه خدمت به ارباب رجوع سازمان ها در قالب راهکار "سفیر" به عنوان خدمتی نوآورانه به سازمان ها امکان می‌دهد تا به‌ راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و با بهره گیری از راهکار سفیر پیام رسان بله با ایجاد بستر مناسب برای ارسال پیام‌های ارزان، غنی (حاوی متن، عکس، صوت و ویدئو) و تعاملی و نه یکطرفه، به‌دنبال حل مشکلات اطلاع‌رسانی سازمان‌ها به مخاطبان شان با ضریب نفوذ بالا باشند.
همچنین در اقدامی مبتکرانه این پیام رسان با ایجاد بازو (bot)، عرصه مناسبی جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع فراهم کرده که این نیز به سهم خود می تواند در تسهیل امور و خدمت گیری مردم مؤثر واقع گردد.
 
 
نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج